czwartek, 16 maja 2013

SPRAWY ORGANIZACYJNE

"po jaką cholerę się za to brałaś, oddaj tłumaczenie komuś kto będzie miał na to czas, a nie dodajesz kiedy ci się chce, na tt piszesz jakieś pierdoły, a byś się wzięła za to, czeka na nie wiele osób, wiec zepnij dupę i zdecyduj się czy masz na to czas"

Taką oto wiadomość dostałam dzisiaj na asku, ja rozumiem, że czekanie na rozdziały może być czasem żmudne, ale nie zapominajcie, że ja też mam życie prywatne. Chodzę do szkoły, mam znajomych, piszę własne opowiadanie do tego zajęcia taneczne, ja naprawdę staram się jak najszybciej ogarniać to wszystko, ale nie jestem robotem. Po drugie każdy kto choć raz tłumaczył opowiadanie rozumie, że to jest w pewnym sensie pisanie go od nowa. Nie zmuszam nikogo to czytania ale wymagam szacunku  bo mi nikt za to nie płaci i robię to z własnej nieprzymuszonej woli, dodatkowo podejrzewam, że gdyby nie ja nikt w najbliższym czasie nie zajął się tłumaczeniem tego. 
To na tyle, rozdział pojawi się niebawem :) 

2 komentarze:

  1. Nie przejmuj się takim głupim pierdoleniem, bo inaczej tego nazwać nie można.
    To oczywiste, że nie jest to łatwa praca i trzeba temu poświęcić trochę czasu i wiadomo, że każdy ma życie prywatne.
    Ludzie, ogarnijcie się, prowadzenie bloga nie jest takie łatwe jak się wydaje i nie można od kogoś wymagać, żeby tylko siedział przy kompie i pisał. Są ważniejsze sprawy niż Wasze widzimisię, a jak macie problem z tym kiedy ukazują się notki to tłumaczcie sobie sami :P
    Jeszcze raz powiem, żebyś się nie przejmowała, a ja czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Anitę. Nie masz się czym przejmować. Niektórzy mnie osłabiają, zachowują się dokładnie jak egoiści i to jest smutne. Zajmij się swoim życiem i w wolnej chwili tłumacz - to ma być dla Ciebie przyjemność, a nie katorga. :) A ja czekam.♥

    OdpowiedzUsuń