czwartek, 2 maja 2013

Powitanie + krótki opis.

 Witam na moim blogu, na którym będę tłumaczyć jedno z moich ulubionych zagranicznych opowiadań. Robię to dlatego, by każdy miał okazję zapoznać się z nim, oraz by najzwyczajniej świecie dalej szlifować swój język angielski.
 Mam pozwolenie od autorki na tłumaczenie jej opowiadania.
 Po prawej stronie znajdziecie link do oryginału oraz do mojego aska na którym możecie zadawać pytania. 
 I to chyba na tyle, mam nadzieję, że opowiadanie i moje tłumaczenie się wam spodoba.
                                                                               Opis.

 Sex narkotyki i Rock 'n' Roll
Jeśli nie jest trzeźwy uprawia sex, jeśli nie uprawia sexu jest na haju. A jeśli nie jest na haju, to wraca do siebie, po zdarzeniach z poprzedniej nocy.
Styl życia Nathan wybrał ze względu na przeszłość. Za każdym razem kiedy jest trzeźwy pamięta jego niszczącą przeszłość, która cały czas wysyła go w dół po krętej spirali, prosto do głębokiej depresji.
On potrzebuje pomocy, ale tego nie przyzna.
*************************************************************************
Tłumaczenie nie jest w 100% dosłowne. Muszę zmieniać niektóre zwroty, dodawać wyrazy, by to wszystko miało sens. 


3 komentarze:

  1. Wow, zapowiada się ciekwie :) Czekam na prolog :)
    Jeśli masz ochotę to wpadnij do mnie :
    http://opowiadanie-o-the-wanted.blogspot.com
    Mam nadzieję, że jak wejdziesz to zostaniesz tam na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo nie powiem... Wstęp jest mocno zachęcający :) Już nie mogę się doczekać prologu :3 Z niecierpliwością na niego czekam:) Do prologu.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. awww, kocham Cie za to tłumaczenie i czekam na prolog. *.*

    OdpowiedzUsuń